Stallet next stop

Sitter vid datan lite eftersom jag inte kan mobilblogga då min iphone e stulen, och HTC  inte har något batteri då någon försökt tända på det av någon konsitg anledning-.-

Ska iaf rida Maximus och Thure, Ska rida Thure med Ebba, endast skritt i ca 4 dagar, så det ska bli mysigt.
Tänkte öva lite överställningar med Thure för att han ska mjuka upp sig mer, och även försöka mig på öppnor och slutor, sp vi får la se hur detta går haha...
Maximus ska jag bara skritta eftersom är underinridning, ska ha 3 konor, så rida slalom mellan dom och trycka med skännklarna när jag han ska flytta sig för min skänkel, läste i en skitbra bok att det är så man ska lära hästarna på bästa sätt att flytta efter tryck osv.

Men vi hörs!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback