snaaaaaaaart

Ska snart gå ut och va med Jonte en stund, sen vid 3 halv4 ska jag möta uupp Daniela inne i kungälv för vi ska hem till henne, och efter det ska vi till stallet och hoppa hihi.. Ska hoppa både Donna och Thure såå det ska bli roligt. Tar med mig kameran och ser om jag får klickat lite bilder ^^

Efter stallet ska jag till elsa för att va med henne, ska bli grymme.

Resten av veckans planer ser iaf ut såhär
Torsdag: SOprov, plugga NO teknik prov med Hamppus och Jonte,
Fredag: No prov, ha ponnyridning. Mamma rider Thure..
Lördag:  Va med Ida och hon kanske sover oss mig sen, och vi kanske är med Elsa eller drar till gården? Rida Thure.
Söndag: Va med Ida en stund, sen rida Thure.

Så ser planeringen ut.
MEn måste dra nu vi hörs..


väldigt fin blogg! ^^

2013-06-02 // 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback