Elsa Eleni Matsa

Elsa är min allraste bästaste vän.
Finns ingen bättre än henne, hon är allt för mig. 
Hon är en ängel, gud har lämnat sin finaste ängel att bli min bästavän, och jag är så himla glad för det.
Jag kan lita på henne till 110 %, och jag vet att hon aldrig skulle dömma mig och jag skulle aldrig dömma henne oavsett vad. 
Om någon snackar skit om henne, så skyddar jag henne, vi har så himla roligt ihop.. Min fina tjej.
Vi har aldrig Någonsin NÅÅÅGONSIN bråkat och vi har vart bästa vänner i över ett och ett halvår, vi har småtjafsat om typ nej ta inte den tröjan men jo men nej haha, sånt vi bara gör.. LOVE

Att jag fått lyckan att ha en sånhär underbar vän är OBESKRIVLIG, alla borde få chansen att ha en sånhär vän, men tyvärr hon är min ;)

LOOOOOVE U besti..



Och detsamma gäller min finaste Ida Carlsbogård <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback