Nu va det ett tag sen!

Hej mina kära och underbara vänner.. :)
Nu va det ett tag sen jag bloggade, men det ska bli ändring på det, har ju en lånemobil nu som jag kan blogga med osv, sen kan jag ju även blogga på datan.

Har shoppat en hel del sen jag bloggade sist, så funderar på att lägga ut det här? Har iaf köpt 4 klänningar, 10-12 tröjor eller ngt,2 byxor, kjolar, hästgrejer och massa.. så vi frå väl se om det kommer upp här ^^

Igår hade jag skolbalen, det va ganska kul,  men lite långtråkig, maten var verkligen itne värd 400 kr som vi betala för, förrätten va okej, och mellanrätten smaka okokt potatis med torr kyckling, sen efterrätten va okej. Själva Balen va la helt okej, lite tråkig, alla dansa som dom va på gothia ddiscot man ba whatttt....haha alla lärare gick loss , kasja ,ines, stefan, loa och aa alla lärare rättare sagt!
Kvällen tillbringade jag med bästa Cornelia och nicole och eveeelina, sen va jag ju med massa andra men det va dom jag tillbringa mest tid oss :)


Ska även fota lite med systemkameran idag i think, vi får se om jag lägger ut något här.. :)

MEn vi höres senare puss.

Mamma liten<3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback